tisdag 17 juli 2012

!!

Förra veckan var älsklingens syster Ellinor, hennes man Micke och deras lilla son Liam hos oss och fikade:) Vi fick gosa lite med Liam och hade de trevligt :) Vi avslutade med en lång och härlig promenad :)

Har även umgåtts med min underbara systerson William..Häromdagen gick han och jag iväg till Konsum och jag köpte glass till honom och mig som vi åt på vägen hem.. Vädret var ju underbart och jag fick umgås med min favoritkille..

Så här glad kan man bli om man får glass av moster... Moster älskar dig av hela sitt hjärta, kommer skydda dig och du kommer alltid ha en speciell plats i mitt hjärta...

Jag har även fått spendera tid med min älskade barndomsvän Maria:) Vi var på IKEA och fikade och pratade massa minnen från förr:) Vi var även på modehuset och på Media Markt:)

Pussar & Kramar
A

1 kommentar: