måndag 7 maj 2012

Hej på er!!!

Det är redan den 7 maj idag. Gud vad tiden går fort.. Jag är redan inne på min 3:de vecka på praktiken.. det går otroligt fort och jag vill verkligen inte sluta för jag trivs så oerhört bra med alla personal och med min handledare... Det är riktigt kul så det är med blandade känslor det går fort... Valborg har varit och jag och mitt fina hjärta var borta vid kullen här hemma och kollade på brasan. Första maj var jag och mitt fina hjärta och kollade på när hans systerdotter Hilda hade danstävling i bugg, cha -cha och salsa.. Hon kom tvåa i cha cha.. Det var riktigt kul att se.. Snart åker vi med klassen till Berlin på studieresa.. Det ska bli riktigt kul och jag ska verkligen njuta av det med underbara klasskamrater:) ha de bra tills nästa gång.. P & K

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar