tisdag 22 maj 2012

Helgen i Skåne och dop av LIAM!!

I fredags åkte jag och mitt fina hjärta ner till Skåne för att hälsa på hans två systrar Ellinor och Kristina och deras respektive och barnen. Älskade lilla Liam skulle döpas i söndags så vi åkte redan ner till fredagskvällen.. När vi kom hem till Kristina och Micke och barnen så blev vi bjudna på Tacos.. Då var även Kristers tredje syster Sylvia där med sin Patrik och barnen för dem skulle också sova där. 

I lördags spenderade jag och mitt fina hjärta i stan i Lund. Vi strosade på stan och bara njöt av varandras sällskap. Vilka minnen man får när man går i stan nere i Lund. Vi åkte även till Gårdstånga och hälsade på Kristers fjärde syster Ellinor och hennes Micke och deras söta son Liam. 

Så stor han har blivit och så himla söt:) Sen åkte vi till köpcentret Nova Lund och kollade.. På kvällen grillade vi hos Kristina och Micke och barnet.. Det var supergott=) I söndags var det dags för älskade Liam att döpas. Mitt fina hjärta var fadder och även Mickes syster Camilla var det. 

Det var ett jättefint dop och jättegod mat efteråt. Det var kul att träffa alla och det var jättetrevligt. På kvällen åkte vi hem till Kalmar igen.. Jag hade en underbar helg i Skåne som alltid :) Här kommer lite bilder!!! 








 Pussar & Kram
A

1 kommentar:

  1. Jag håller med dig helt och hållet gumman. Det var verkligen en trevlig helg. Ja, det var verkligen kul att åka ner till Skåne. Älskar dig puss och kram <3.

    SvaraRadera