tisdag 24 april 2012

Halloj!!

I fredags kväll var jag och mitt fina hjärta ute och åt med min underbara syster och hennes man. Vi bjöd dem på maten för att Patrik hjälpt till att fixa med bilen.. Vi var på Zorbas, det var riktigt gott med buffé... Efteråt åkte vi förbi mamma och pappa. Mamma var själv hemma då pappa jobbade kväll.. Vi tog lite kaffe och sådär.. 

I lördags så var jag och mitt fina hjärta på 40 årsfest hos han syster med familj i Lindsdal. Patrik fyllde 40.. det var mycket folk och det var riktigt kul... det blev tårta och kakor, och även jättegod planka:) Vi hade lite tipsrunda om Patrik och dagen/kvällen/natten gick fort.. 

I söndags kväll skulle jag ha jobbat kväll på praktiken mellan 15.00- 21.00 men jag har varit jätteyr i huvudet och svimfärdig. Jag har även ramlat på grund av min yrsel. Det började redan för en vecka sedan och har hållt i sig.  Har även haft huvudvärk.  I söndags åkte jag, mitt fina hjärta och min älskade mamma till Kalmarjouren för att undersöka mig.. Hon var lite osäker på mig så vi fick gå upp till akuten.. Fick ligga där många timmar, de tog EKG, blodtryck, olika tester, även en CT på min hjärna..Men de hittade inget..

Men är lik förbannat yr i huvudet och det lär jag få gå med ett tag. Det kan bero på för högt tryck i öronen eller virus i öronen så det har slått sig på balansen.. Även att jag har haft en långvarig förkylning som satt sig så balansen tar skada..

Har varit hemma ifrån praktiken idag men ska äntligen gå dit imorgon.. Jag längtar och det är riktigt skoj så det är såklart tråkigt att vara hemma.. 

Nu är det slut på det tråkiga.. Hoppas alla får en härlig fortsatt tisdags kväll och nästa gång jag skriver lovar jag att det blir roligare läsning.. 

Pussar & Kramar
A

1 kommentar:

  1. Undersök nacken, tips från coachen! Kan komma därifrån!

    SvaraRadera