torsdag 5 april 2012

:)

Idag har jag påbörjat mitt påsklov, har lite att läsa på men annars blir det ett lugnt lite lov..:) Igår hade vi Hjärt och lungräddning hela dagen och det var riktigt kul och en sak som man nästan måste kunna... 

Idag ska jag följa med när Linnéa ska på babysim :) Det är alltid lika roligt att se när hon plaskar i vattnet :) I lördags var vi hos min faster Pia i Smedby för att fira våra kusiner Martina och Mikaela som fyllde 25 år i februari... Var kul att träffa er allihopa igen.. Mikaela var  hemma från Gävle och det var roligt att träffa henne igen då det var länge sen vi träffades nu.. Det blev jättegod paj och vaniljvisp=) På kvällen var jag, mitt fina hjärta, mamma och pappa och åt buffé på Thai Silk.. Det var riktigt gott men mättande :) 

I söndags så var jag och mitt fina hjärta hemma hos Maria, Patrik, William och Linnéa.. Patrik hjälpte oss med bilen och då var jag inne hos dem och lekte med William och Linnéa.. Jag och William lekte med tågbanan och vi lekte doktor, han var doktorn och skulle ta blodtryck och feber och massa annat på mig.. Söta gullunge som är så rolig när han leker.. Han tar efter allting.. Han gör precis som en doktor gör, tar på sig handskar, sätter på handsprit och det är för roligt :) Vi åt lite glass och satt även och ritade.. Vi kollade även på filmen Bilar.. 

När Krister och Patrik kom tillbaka så åt vi tacos allihopa.. Det var väldigt gott :) Jag busade även lite med Linnéa som har blivit så himla duktig med att sitta själv, äta och hon skrattar med hela ansiktet:) 





 Pussar & Kramar
A

2 kommentarer:

  1. Vilka fina bilder. Kan du skicka efter dom korten. Både på William och Linnéa. Gärna så stort som möjligt. tänkte sätta in dom i en ram.

    SvaraRadera
  2. Hej min nektarin! Vad fint du har skrivit, håller helt klart med om vad din storasyster skrev i sin kommentar. Älskar dig du och jag för alltid. din kärlek Krille

    SvaraRadera