söndag 25 mars 2012

Våren på väg :)

Nu börjar äntligen våren komma till Kalmar:) har varit underbart väder hela helgen:) vi har gjort i ordning på uteplatsen och planterat blommor, satt ut utemöblerna och det har blivit himla fint nu:) här kommer lite bilder :) vi har även fått våra årliga skilla i hela buskarna :) imorgon är det heldag i skolan och jag får träffa alla mina underbara klasskamrater igen :) igår grillade vi hemma hos mina älskade föräldrar :) hade en heldag i det underbara vädret där:) syrran och Patrik och William och Linnéa var också där :)
Pussar & Kramar
A

1 kommentar:

  1. Vad fint du skrivit gumman och vilka fina bilder du lagt upp på din blogg.

    Du är verkligen duktig på att uttrycka dig i ditt skrivande. Jag är så himla stolt över dig, med tanke på allt tungt du har gått igenom och alla studietimmar du lagt ner här hemma för att klara dina tentor etc. Jag finns här för dig gumman. Du är solstålen i mitt liv. Älskar dig, du och jag för alltid. Du kommer alltid vara min nektarin. din kärlek Krister.

    SvaraRadera