fredag 23 september 2011

Helgen och ny vecka!

Nu är det ny vecka igen. I fredags var jag på promenad med min vän Emelie:-) Var kul att träffa dig igen, det var ett tag sedan...

Överraskade mitt hjärta med romantisk middag i fredags och det uppskattade han:-)
I helgen var vi på introduktionsutbildning så jag kan få övningköra med min kärlek så jag får mitt körkort någon gång.. Sen på kvällen var vi på fest på Öland hos en jobbarkompis till älsklingen, det var väldigt trevligt:-)

Igår kväll var jag på grundutbildning om Godman och förvaltare. Det var väldigt intressant. Fick sova hos min underbart snälla klasskamrat som bor i en studentlägenhet i Växjö... Nu är jag hemma igen och nu ska jag göra lite nytta här hemma innan jag kan börja med mitt pluggande...

Jag ser fram emot en ny skön vecka med roliga utmaningar :-) Ska även på Kalmar FF mot Malmö på söndag eftermiddag med hjärtat.. Hoppas på tre poäng till Kalmar :-)

Ha de bra
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar