lördag 10 september 2011

!!!

Idag ska vi fira min födelsedag här hemma :-) Jag fyllde år i tisdags så idag tänkte vi ha lite för nära och kära.. Det ska bli trevligt att träffas tycker jag :-)

I måndags började jag den nya utbildningen i Växjö och jag trivs jättebra redan... Gick måndag till onsdag denna veckan... Det går jättebra att åka tåg och det tar bara en timme till Växjö.... I tisdags när jag fyllde år så stod hela klassen upp och sjöng för mig.... Det uppskattade jag verkligen så det var kul... :-)

I tisdags eftermiddag var jag och älsklingen hos min syster Maria och Patrik och Linnéa.. William var hos sin pappa så han var inte hemma...



Min underbart söta systerdotter Linnéa...

Har även busat med William på sistone också..:-)




Moster lilla gosunge

Ha det så bra tills vidare..

Pussar & Kramar




3 kommentarer:

  1. Du har dessutom lyckats väldigt bra med din blogg=). Lätt läst och fint. Bättre som du gör nu att du skriver mer sällan och med mer info osv puss älskar dig din kärlek.

    SvaraRadera
  2. PS Glöm inte ända din ålder. Det står fortfarande att du är 22 år gammal. En bagatell kan man tycka, men rätt ska vara rätt puss älskar dig din kärlek.

    SvaraRadera
  3. Nått som kunde vara kul att lägga till på din blogg kunde vara veckans dessert eller nått? puss älskar dig din kärlek.

    SvaraRadera