söndag 24 april 2011

Våren=)

Nu är äntligen våren här... Vi har planterat och gjort jättefint i vårat lilla land vi har här hemma och sen lite på uteplatsen:-) Här kommer lite bilder på vad vi gjort:-)




Jättefint verkligen:-)



=)




Molle älskar att vara i vårat lilla land =)




Här har vi satt lite nya grejer så att det blir lite hemtrevligt hemma:-)



Det har hänt lite grejer sen jag skrev sist..=) I måndags var vi och firade min storebror Andreas tjej Martina som fyllde år, det var jättetrevligt=) God tårta och goda hemmagjorda frallor med pålägg=)
Har även haft telefonintervju då jag sökt en utbildning i Växjö, jag vill jättegärna bli elevassistent så det har jag sökt nu=) De var positiva till det jag sa så nu väntar jag bara på besked, hoppas på att få komma in:-)

Kommer ett inlägg till med vad vi gjort nu i påsk:-)

Pussar & Kramar
A

1 kommentar:

  1. Härligt gumman!

    Det var fina bilder du har lagt ut från vår uteplats =). Älskar dig du och jag för alltid. puss och kram din kärlek Krister.

    SvaraRadera