onsdag 27 april 2011

Påskhelgen:-)

Tänkte jag skulle berätta lite om hur jag spenderade min påskhelg:-) I torsdags kväll efter att Krister jobbat så åkte vi hem till hans syster med familj i Trekanten... Kristers ena syster med man ifrån Skåne var hemma nu i påsk så dom var också där för de skulle sova där:-) Vi gjorde i ordning lite varma mackor och så.=) vi åkte därifrån vid tolv tiden..

På långfredagen så kom Kristers pappa på besök till oss=) Vi bjöd på smörgåstårta och jag hade fixat lite kaffe och så:-) På eftermiddagen var vi hemma hos min mamma ett tag och hälsade på.. På kvällen så satt jag och Krister på våran fina uteplats i det sköna vädret, vi grillade på elgrillen och bara hade det allmänt mysigt:-) Satt uppe ganska sent den kvällen med=)

På påskafton så var jag och älsklingen bjuda på påskmat hos mina föräldrar; där var även min syster Maria och hennes man:-) Det var jättegott och jättetrevligt=) Vi gick ifrån dem vid tio tiden.. Sen gick vi förbi min underbara vän Jessica också:-) Även denna kväll blev väldigt sen...

Påskdagen spenderade vi hemma hos Kristers pappa och sambo, även med Kristers syster Ellinor och hennes man Micke:-) Vi grillade och åt jättegod mat och drack lite vin och så=) På kvällen var jag och Krister på Sandra och dansade till black jack=) Ellinor och Micke kom också, så det blev en jättebra avslutning på påskdagen:-)

Annandagen tog vi bara det lugnt, jag pluggade lite, sen kollade vi på Kalmar FF:s bortamatch på tvn hos mina föräldrar=)

Denna påsk har varit händelserik och väldigt bra:-) Imorgon ska jag ta prover igen på vårdcentralen och sen blir det hemtenta både imorgon och på fredag... Sen är det äntligen helg och valborg:-)
Ha det bra!!
Pussar & Kramar
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar