torsdag 1 oktober 2015

Obeskrivlig lycka, kärleken till Kalmar FF

I onsdags förra veckan var det dags för hemmamatch för Kalmar FF igen. Denna gången mot Halmstad. Det var viktigt att vinna och få 3 poäng. 

Kalmar vann med 1-0. Målet var oerhört snyggt och passningen från Diouf till Antonsson var ju magisk. Sen passet från Antonsson till Romario som sätter den i målet. Vilken obeskrivlig känsla. 

I slutet av matchen var det riktigt spännande och jag var riktigt nervös. 

Känslan när slutsignalen gick kan jag inte beskriva med ord. Vilken lättnad. Jag grät glädjetårar och känslan att stå på hemmastå och fira segern med laget var en obeskrivlig känsla. 

Denna vinsten betydde allt. Jag har ALDRIG slutat eller komma sluta tro på laget. 

Att stå och sjunga fram laget till seger är en underbar känsla. Nu ser jag fram emot slutet av säsongen. 

Vi ska banne mig klara detta tillsammans. För vi är Kalmar 

ALLTID KALMAR, I MED OCH MOTGÅNG. 


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar