onsdag 21 oktober 2015

Mycket som hänt :)

Mycket har hänt sen jag sist skrev här i bloggen. Jag följer mitt älskade Färjestads framgång i SHL så gott de bara går. De känns oerhört skönt att målskyttet kommit igång och alla kedjorna börjar sätta sig. Har en bra känsla inför fortsättningen :) 

Har varit på personalfest nyligen och hade de jättetrevligt. Vi åt god mat och god fika. Många härliga skratt blev det den kvällen. 

Har fått besked om att jag inte har epilepsi vilket kändes som om att en sten föll från hjärtat. Mina kramper jag hade är framkallade utav kraftig stress. De känns skönt att jag inte har epilepsi :) Men jag måste bli bättre på att lyssna på kroppens varningssignaler när den är stressad. Annars är risken stor att de händer igen. 

Jag har börjat ett litet kortare vikariat på jobbet nu och de känns skönt att man har ett schema att utgå ifrån. Denna veckan har jag den tuffaste veckan av dem alla. Jobb måndag-söndag, 75 timmar denna veckan. Men då är jag ledig hela nästa vecka. 

Jag har varit på innebandy. FBC Kalmarsund i Färjehallen. De var en spännande match som Kalmarsund till slut vann :) 

Jag har även varit på ishockey i Iffehallen.  Derby mellan Kalmar HC och Nybro Flames. Blev en kross där Kalmar vann med hela 15-0 :) 

I lördags var jag och min älskade man med Kalmar FF supporterunion ner till Malmö för att se på Malmö FF mot Kalmar FF. Vi var 8 stycken som åkte i minibuss. Jag var ensam tjej men de gjorde inte mig så mycket :) de var en väldigt härlig och rolig dag trots att Kalmar förlorade. Många skratt, härlig musik och många mil i bussen. 
















Inga kommentarer:

Skicka en kommentar