söndag 14 juni 2015

Guldfågeln 40 årsjubileum :)


Igår var jag och min man tillsammans med hans kompis Olle och hans tjej Malin  på Guldfågelns 40 års jubileum. Vi var på Guldfågeln Arena. 

Krister och Olle jobbar ju där så då fick dem ta med sig sina respektive :) vi var först hemma hos oss och hade de trevligt. Vi fick välkomstdrink och sätta oss till bords. Det var underhållning, god mat och min absolut favorit var där som konferencier, bästa Robin Paulsson. 

Jag verkligen älskar honom. Tycker han är en oerhört fin person. Och han var verkligen som på tv. Jordnära och väldigt trevlig :) detta lever jag på länge :) 

Senare på kvällen åkte jag och mannen bussen in till hans kompis Per. Vi var ett gäng som gick in till stan och Olearys :) 

Klockan 3 imorse var vi hemma :) en underbar kväll helt enkelt :) 










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar