onsdag 11 mars 2015

Minne för livet! Värme och kärlek!

På morgonen Fredagen den 28 februari åkte jag och min älskade man tåg upp till älskade Karlstad. Jag fick denna resan i julklapp av min fina man. Vi skulle upp och kolla när mitt älskade Färjestad tog emot Modo hemma. Vi var framme i Karlstad sent på eftermiddagen så vi kollade runt i staden, tog en hel del bilder. Vi satt även på Harrys på kvällen.

Måste säga att det var underbart att komma dit, som jag längtat.

På lördagen skulle vi då gå på match och jag skulle äntligen få uppleva en match live i Löfbergs Arena. Vilken känsla de var att komma dit, få uppleva allt de fina som var. Se de historiska väggarna, se den fina arenan och känna atmosfären.

Det blev vinst med 5-2, så underbart med många mål och en oerhört magiskt och underbar eftermiddag och kväll. Jag svävade som på moln, jag var så lycklig att tårar kom. Jag kommer definitivt gå på fler matcher där.

Blev lite firande av segern.

Vi fikade, njöt av staden, fotograferade och jag njöt...

Det blir definitivt en tripp till Karlstad igen, förhoppningsvis redan i sommar.

Jag förälskade mig verkligen i staden.



































 







 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar