måndag 3 november 2014

En dag att minnas de som fattas oss!

I lördags förmiddags var jag på min farmors grav för att tända ett ljus och minnas henne.

Älskade farmor


Vi var även på min mans mammas grav, men även hos hans farmor/farmor och mormor/morfars grav och tände ljus.


I lördags kväll åkte mina föräldrar, min man och jag till kyrkogården i Ljungbyholm där min älskade mormor och morfar ligger begravda och mammas mormor och morfar som ligger begravda bredvid. Det var så fint med alla tända ljusen på gravarna. Det var många ljus på mormor och morfars grav. Det går inte en dag utan att jag tänker på er.




Saknar er



 
Vi åkte sen hem till min morbror Anders och hans Susanne i Vassmolösa för fika. Det var mycket trevligt. ¨'
 
 



Deras söta lilla kattunge :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar