måndag 10 november 2014

:)

Jag nu börjat på mitt nya jobb som elevassistent på riktigt. Skrev på anställningsavtalet i fredags. Jag trivs jättebra och jobbar nu heltid som elevassistent på Färjestadens skola. Allt klaffar jättebra och jag trivs med alla. Detta är verkligen ett jobb jag velat ha väldigt många år.

I helgen har vi umgåtts med härliga vänner och bara njutit utav att vara lediga :)

I går var det fars dag.. Vi var först hemma hos svärfar och Ann-Christin på god fika. Dem bjöd både på kakor, paj med vaniljsås och tårta och till slut kaffe.. Det var mycket trevligt. Sen vid 16 gick vi emot Kalmar sporthall för att möta upp min underbara vän Jessica för att kolla på innebandy. FBC Kalmarsund mot IBF Göteborg. Kalmarsund vann med 5-4 och är n 2a i serien, superkul verkligen :) Senare på kvällen avslutade vi med lite fars dag firande hemma hos mina föräldrar där vi fick mat och efterrätt.. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar