tisdag 22 april 2014

Påsken 2014

Ja nu är påskhelgen 2014 slut. Det har varit en jättebra påskhelg. I torsdags var jag och mannen med hans syster Ellinor med hennes man Michael och deras barn Liam och Sanna på stan, vi kollade runt lite och käkade lunch. På kvällen kom dem hem till oss och här blev det fika, lite film och barnen fick även bada i vårt badkar :) 
Det var en trevlig kväll och roligt att träffas :)

På förmiddagen på långfredagen tog jag och mannen med min systerson William till Modehuset. Vi fikade, handlade lite. William fick fika och vi köpte ett minibordtennisset till honom i leksaksaffären. Han fick träffa påskharen och fick även lite godis av denne... 

På eftermiddagen blev vi bjudna hem till mina föräldrar på påskmat. Det var mycket gott och resten av kvällen spenderade vi hos dem. 

På påskafton jobbade jag hela dagen 8-21:30. Det gick bra och var skönt att jobba efter semestern... 

På påskdagen var vi på fotboll, Kalmar FF spelade hemma mot IFK Göteborg. Det blev oavgjort men en mycket bra match utav våra röda bröder :) 

På kvällen var vi hos min syster med familj, fikade, kollade på bingolotto bland annat. 


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar