tisdag 4 mars 2014

Ett litet inlägg :)

I fredags jobbade jag min sista dag på arbetsplatspraktiken jag haft på ett gruppboende i Färjestaden i 3 månader. Jag jobbade 12,5 timmars pass och hela dagen gick så himla fort tycker jag. Det kändes speciellt på något vis.

Jag fick en jättegullig blomma och ett gulligt skrivet kort också. Jag blev rörd och det kändes kul att få lite uppskattning på det jobbet man gör.

Har skrivit på anställningsavtal på att jag får hoppa in som timvikarie och att jag även får jobba där i sommar så är givetvis överlycklig. Och jag ska hoppa in där och jobba på torsdag eftermiddag. Så det ska bli kul att få riktig lön och få jobba mera :)

60 års kalas 1/3

I lördags var jag och mannen hos mamma och pappas grannar Tommy och Vonne. Vi firade Vonne som fyllde 60 år. Hon hade beställt kroppkakor och tårta, annan god efterrätt och god choklad. Det var jättetrevligt.

Spelning i Två Systrars Kapell, 30 år 2/3
I söndags var jag i Två Systrars Kapell här hemma då dem firade 30 år. Jag spelade trumpet vid gudstjänsten och min älskade vän Maria spelade tvärflöjt. Det gick jättebra och tänk vad mycket roligt jag och Maria har haft i det där kapellet. Vi har i princip varit uppväxta i kapellet och vi har måånga roliga och fina minnen från barndomstiden där borta.

På eftermiddagen var jag och min syster Maria på Tupperwareparty hemma hos en granne här i området och jag avslutade kvällen med att ha fotbollsträning.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar