tisdag 11 februari 2014

Leos lekland m.m

I söndags var jag, Krister, Maria, Patrik, William och Linnea på Leos lekland.. William åkte i vår bil och det älskade han. William vet precis hur han ska göra. Han älskar att klättra, hoppa och åka kana. Linnea åkte också kana och klättrade.. Vi åt mat och William och Linnea fick även träffa lejonet Leo. 

Efter några timmar åkte vi hem. William åkte med oss hem en stund och lekte. Sen fikade vi hemma hos Maria och Patrik och var där några timmar.. På kvällen hade jag fotbollsträning igen. 

Igår drog jag ut min andra visdomstand på höger sida i överkäken. Så var hemma på praktiken igår och sen har jag varit ordinarie ledig idag. Det värker oerhört mycket och blöder lite fortfarande. Jag ska på återbesök på torsdag. Hoppas det går bra.. Jag hade även lite feber igår på grund utav detta. 

Men det är väldigt skönt att slippa den och jag hoppas det läker fort. Har nu efter denna veckan bara 2 veckor kvar på praktiken. Det har gått fort och när dessa veckor är slut så har jag varit där i 3 månader. Jag ska börja som timvikarie där och det känns skönt eftersom att jag har trivts väldigt bra och dem är nöjda med mig.. Så jag hoppas på att få jobba extra mycket. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar