tisdag 7 januari 2014

Arbetsintervju

Har totalt glömt bort att berätta att jag var på en arbetsintervju i fredags i Färjestaden. Dem behövde en hel del personal till olika arbetsplatser och det kändes oerhört bra tycker jag. Men sen får vi se vad som händer. Dem skulle höra av sig rätt snabbt efter intervjun när dem kollat igenom mitt CV igen och personliga brev. 

Men det känns skönt att iallafall fått gå på en intervju till och få lite träning för man kan aldrig få för lite träning inför arbetsintervju :) 

Har nu varit sjuk ett tag. Jag gick hem ifrån praktiken förra måndagen pga migrän och yrsel. Det blev bättre senare på kvällen. Firade nyår men på nyårsdagen kände jag huvudvärken/migränen komma igen, yrseln och illamåendet kom tillbaka. Och huvudvärken gick ner i nacken och axlarna också. Fick komma till vårdcentralen i fredags och fick rådet att vara hemma några dagar till och fick lite nackövningar att göra plus information om att jag skulle ta smärtstillande några dagar. I söndags morse vaknade jag med världens förkylning, ögon/näsa rann, nysningarna ville inte sluta och halsont. Först idag känner jag mig halvt frisk. Ska bara få bort den där lilla hesheten först. 

Men ska iallafall till praktiken på torsdag, ska bli så skönt att komma igång igen:) Imorgon ska jag till läkaren för att ta massa blodprover. 

1 kommentar:

  1. Hej!

    Jag råder dig att söka till en sjukgymnast som tidigare sagt då det är troligare att din huvudvärk yrsel beror på något i nacken/bröstryggen. Du kanske behöver en mobilisering och jobba med styrkeövningar för bröstryggen samt hållningsövningar. Eller snarare, jag kan med stoooor sannolikhet att så är fallet! Ring så fort de öppnar på måndag och boka en tid! /Emelie

    SvaraRadera