onsdag 1 januari 2014

2013

2013 är nu över och idag är det första dagen på 2014. Jag hoppas att 2014 blir lika bra som 2013 har varit. 

Det är ändå så några ögonblick som man har extra varmt om hjärtat från 2013. Jag tänker på när jag 18 januari tog examen från Växjö Yrkeshögskola efter 1,5 års studier. Äntligen blev jag utbildad inom det jag verkligen vill jobba med. Den dagen kommer jag aldrig glömma.. Ett minne för livet..

Men det bästa som ändå så hände 2013 var när jag 7 september fick gifta mig med mannen i mitt liv. Den dagen var den bästa och lyckligaste dagen i mitt liv. 

Hela dagen var så magisk och så underbart att få dela den med våra familjer, våra släkter och våra kära vänner och bekanta. 

Nu är det 2014 som gäller. Bröllopsresa som gäller och första året som gifta och hoppas på ett år fullt med glädje och nya utmaningar. Hoppas alla får ett fint 2014 :) 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar