söndag 20 oktober 2013

Minne för livet!!

Har ju glömt att berätta att när jag var med supporterunionen med bussarna till Växjö för att se vårt älskade Kalmar FF möta Öster borta. Jag vann en signerad Kalmar FF matchtröja och när jag fick detta samtal blev jag överraskad men väldigt lycklig och glad. 

Jag hämtade den på Kalmar FF:s kansli och fick ta emot den och fick även vara med på bild. Detta är ett minne för livet och denna tröjan ska jag vara försiktig med. Det är inte ofta jag vinner något men nu var det min tur. Så himla underbart att få vinna en signerad tröja utav fotbollslaget jag har så varmt om hjärtat.



Apropå Kalmar FF så när jag häromdagen vaknade och skulle kolla på min telefon om det hänt något så tog jag upp min Twitter och där stod det att Henrik Rydström nu avslutar sin spelarkarriär i vårt älskade Kalmar FF. Vilket jag tycker är väldigt tråkigt för han har ju alltid varit Kalmar FF på något vis. Han har ju funnits där i laget i alla dessa år. Han har verkligen betytt mycket för Kalmar FF och har alltid varit en utav mina favoritspelare. Så jag tycker det är väldigt tråkigt att han lägger av men sista hemmamatchen mot Mjällby ska jag gå och då ska vi banne mig tacka för allt han gjort under alla dessa säsonger och år. 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar