söndag 20 oktober 2013

:)

Förra söndagen spelade jag och min älskade vän Maria i kyrkan under gudstjänsten. Jag spelade trumpet och Maria spelade på sin tvärflöjt. Det gick jättebra och det är alltid roligt när folk kommer fram efter gudstjänsten och berömmer och tackar för fint spel. Då vill man alltid fortsätta med det man gör :) Det är en utav sakerna som gör att jag bara älskar att spela.





 På kvällen hade jag min första fotbollsträning med Korpen. Gjorde 2 mål till och med och det var riktigt roligt. Härligt att hålla på med något så roligt som fotboll. Så nu blir det träning 1 1/2 timme varje söndag några veckor.  

Efter gudstjänsten gick vi hem till mamma och pappa en stund. 

 Fredagen 18 oktober!
I fredags var min älskade syster och hennes fina familj här hemma och vi bjöd på smörgåstårta och kladdkaka med grädde till efterrätt.. William och Linnéa var det full rulle på.. En mycket trevlig fredagkväll... 








 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar