fredag 8 februari 2013

Senast jag skrev så har jag jobbat några dagar extra i köket på sjukhuset och får nu in lite pengar iallafall :) Har fått tider att jobba måndag, tisdag, torsdag och fredag nästa vecka så då får jag in mer pengar och skönt att slippa sitta hemma bara. Igår var jag med min syster och Linnéa på öppna förskolan.. Det var sista gången innan hon börjar på förskolan. När William kom hem ifrån skolan så fikade vi, lekte, pusslade och sen satt vi och målade.. Linnéa ritade sin första teckning.. :)

Igår kväll så kom min älskade vän Maria hit... Vi spelade spel, skrattade och hade de jättekul verkligen.. Vi lagade god mat ihop, spelade lite spel till, sen avslutade vi kvällen med att se på film :) Vid tolvtiden igår kväll gick vi och la oss.. Hon gick hem lite innan ett idag.. Det var en jätterolig kväll och bara få umgås...

Ikväll ska jag hem till min underbara vän Jessica för att hjälpa till och baka lite muffins inför Philippas 4 årskalas imorgon... Skönt med helg :)

Jag med min vanliga otur ramlade ute i onsdags på väg till arbetsförmedlingen.. Skrapade upp benet och båda händerna..När jag satt på möte på arbetsförmedlingen så började jag kallsvettas och känna mig svimfärdig.. Var nära på att svimma så en som jobbade på arbetsförmedlingen fick skjutsa hem mig.. Jag blev skjutsad hem till pappa där han plåstrade om mig.. Tack älskade pappa...

 Min älskade vän Maria :)
 Linnéa på Öppna förskolan..
Hm, jag undrar vad som finns här i lådan tro? :) 



1 kommentar:

  1. Hej Gumman! Kul att du fått jobba extra, aldrig fel med lite klirr i kassan. Du betyder allt för mig. Du Är bäst.

    Du och jag för alltid din Kärlek Krister.

    SvaraRadera