måndag 3 december 2012

Livets största gåva!

Barn är livets stora gåva:) Jag är oerhört glad över att ha mina älskade syskonbarn. Man kanske är ledsen eller inte mår bra och så fort man är i deras närhet och man ser deras leende och hör deras skratt så mår man genast mycket bättre. Vad skulle jag göra och vem skulle jag vara utan dem?



Bakade pepparkakor med min älskade systerson William i lördags förmiddag. Jag hämtade honom på förmiddagen och han sken verkligen som en sol. Vi åt lite frukost och sen började vi baka :) Han var jätteduktig och man såg verkligen att han älskade allt. Jag gör vad som helst för att han ska vara lycklig. Sen fick vi besök utav Maria, Patrik och Linnéa  och då blev det lite fika och Emil i Lönneberga.





På kvällen var det luciafest i kvarterslokalen Myran här hemma.. William tyckte det var roligt att dansa och såklart man ställer upp på det :)






Igår var det första advent och vi hade mina älskade föräldrar på fika och senare kom även Maria, William och Linnéa.
Idag är jag tyvärr hemma ifrån praktiken pga ryggvärk efter att ha halkat ute igår :( det är inte första gången det händer men ska vila idag och imorgon då jag är ordinarie ledig..

Pussar & Kramar
A

2 kommentarer:

  1. Hej Anna.
    Du skriver så tänkvärda ord om William o Linnea.
    Hoppas du snart bli bättre i din rygg.
    Hälsningar mamma

    SvaraRadera
  2. Hej Älskling!

    Det är ju roligt att du tar dig tid och umgås så mycket som möjligt med dina syskonbarn. Det var roligt att se att Du och William hade så kul,då Ni bakade pepparkakor. Dem blev riktigt goda. Det får Ni göra snart igen.

    Glad att jag har en sådan underbar kärlek som Du. Du är helt underbar.

    Puss älskar dig.

    SvaraRadera