söndag 23 december 2012

:)

Det var ett tag sedan jag uppdaterade nu. Har nu lite efterlängtad julledighet:) Den sista praktiken är färdig och det gick jättebra. Jag har utvecklats jättemycket och är så redo man kan bli för arbetslivet. Vi har haft en sista vecka i skolan innan jul och det är så nära examen nu så det inte är klokt....

Igår var jag och mitt fina hjärta hemma hos hans ena syster i Trekanten och åt lite mat och fikade :) Allt var jättegott och trevligt som vanligt. På kvällen var det julfika och mys hos min kära bror Andreas och hans Martina. Vi bytte julklappar bland annat. Det var jättetrevligt och umgås allihopa.. Familjen ska man vara rädd om...

Idag på morgonen hade jag lite julmys då Krister var och jobbade. Mamma har hjälpt mig med pepparkakshuset idag. Tack för hjälpen kära mamma...

Imorgon är det julafton. Jag och Krister önskar er allihopa en riktigt god jul. Ta hand om er :)
















P & K
Anna

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar