måndag 11 januari 2016

2016

Nu har det gått 11 dagar utav 2016. Vissa dagar är bättre än andra. Vissa dagar är man inte alls på topp, man grubblar och funderar på vad som ska hända och om vi kommer bli gravida eller kommer bli föräldrar inom en snar framtid.

Och sen finns det dagar då man inte alls tänker utan njuter av dagen och mår bra.

Jag fortsätter att skriva i min bok om vår resa och kamp till att bli en familj och vissa kapitel är jobbigare än andra att skriva.
Jag kämpar med viktnedgången.

Jag måste säga att jag tycker det är oerhört skönt att man har sin familj och sina vänner i närheten och det är alltid skönt att komma till jobbet några timmar och tänka på något annat.

Jag har ju världens goaste arbetskamrater så de underlättar :)

Min älskade man finns alltid där för mig och det älskar jag honom för. Vi är starka ihop :)


Ta hand om varandra och njut av varandra. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar