tisdag 24 juni 2014

Midsommar :)

Hoppas alla läsare haft en bra midsommar. Det har i alla fall jag haft. Det har varit en väldigt lugn helg. På midsommarafton var min underbara vän Jessica här med sin pojkvän Christian och deras underbara söta dotter Elsa här. Kristers kompis Jocke kom senare.

Vi grillade gott, njöt utav varandras sällskap och ät lite jordgubbstårta som jag hade gjort plus snacks som vi hade köpt. Vädret var helt okej och vi slapp i alla fall regnet :)

Tog inga direkt bilder men kul hade vi i alla fall.


På midsommardagen åkte vi allihopa till min morbror Göran i Gullabo då han fyller 54 år idag. Grattis morbror på din dag :) Vi var ett helt gäng och nästan alla kusiner var på plats. Vi åt grillat och goda pajer och till efterrätt blev det kaffe och glass med jordgubbar. Det regnade tyvärr så vi fick sitta inne men vi hade trevligt i alla fall. Det är alltid lika kul att träffas allihopa.

På kvällen tog vi bara det lugnt då vädret inte var så bra. Men senare sprack det upp och solen kom fram så jag och mannen gick hem till mamma och pappa åt spelade lite kort.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar