måndag 15 juli 2013

Bröllopsuppdatering :)

Tänkte uppdatera lite om våra bröllopsplaner.. Maten vi ska ha är nu bokad och fixad. Tårtan är också bokad och klar. Bordsplacering och lite till festprogrammet är så gott som fixat också. Det känns riktigt skönt att mycket är gjort. Månaderna sticker iväg och det mesta är nu färdigt. Jag har bokat tid för manikyr av mina naglar innan. Den 10 augusti ska vi prova bröllopskläderna igen.

Allt känns så underbart och både jag och Krister ser fram emot bröllopet. Idag kom även bordsplaceringskorten hem. Nu känns det på riktigt. Jag verkligen längtar efter att få bli fru Eriksson.

Många frågar mig nu när det börjar närma sig om man är nervös men det kan jag inte påstå att jag är.. Jag är bara förväntansfull, lycklig och det ska bli helt underbart.

 Ta hand om er!!

Pussar & Kramar 

A
  


 

2 kommentarer:

  1. Vilken härlig Skånehelg ni ser ut att ha haft!
    Skönt när alla pusselbitar till er stora dag, faller på plats så att ni bara kan njuta av stunden.

    Kram Ellinor

    SvaraRadera
  2. Ja vi älskar att åka till Skåne.. Härligt att få komma iväg och se en annan miljö..

    Ja det är skönt att slippa stressa..det är ju faktiskt mycket som ska klaffa och bli bra..

    SvaraRadera