söndag 18 november 2012

Myshelg

Denna helgen som gått har varit helt underbar :) i fredags kväll var jag och mitt fina hjärta hemma hos min syster med familj och hade det trevligt :) alltid lika mysigt och träffa dem:)

Igår åkte jag och mitt hjärta tidigt till Kosta Outlet och tittade eftersom man inte varit där innan, vi köpte lite julklappar och fikade gjorde vi också. :) när vi varit där några timmar bestämde vi oss för att åka till Växjö och Grand Samarkand istället :) vi gick omkring, köpte mer julklappar och bara gick och mös:) vi åt i Växjö och bara njöt av varandras sällskap:) vid tre tiden åkte vi hemåt. Vi stannade hos familjen Johansson i Trekanten några timmar och det var trevligt:)

Idag har vi varit i Lindsdal en stund och hälsat på älsklingens syster med familj en snabbis:) vi avslutade kvällen med bio :) vi såg en oväntad vänskap, baserad på en sann historia:) den var riktigt bra och rolig :)

Denna helg har varit helt underbar, ha fått spendera den med personer jag älskar :) är så lycklig :) pussar & kramar

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar