lördag 16 juni 2012

Förra fredagen var jag på min kära kusin Antons student ifrån Åkrahällskolan.. Jag åkte direkt från skolan och fick jättegod mat och jättegod tårta:) det var väldigt trevligt.. :) Dagen efter var jag, Krister, Maria och Patrik på Öland och rensade ur Patriks hus, eller iallafall garaget.. På kvällen så var jag, mitt fina hjärta, och min underbara vän ute på en liten utgång:) Det blev olearys och det var riktigt trevligt.. =) 

Denna veckan har varit min sista vecka i skolan för denna terminen... Vi har haft friskvård och hälsa. Vi har även haft hot och våld föreläsning och lite praktiska övningar när det gäller hot och våld.. 

I torsdags efter skolan åkte jag, Kristina och Elin hem till Kristina för vi skulle göra i ordning inför klassfest/grillfesten vi skulle ha.. Vi dukade långbord och fixade i ordning sallad och annat gott :) Vi som var med var jag, Kristina, Elin, Julia, Emina, Adam, Patrik, Anders och Alexander... Vi grillade gott och hade det trevligt som alltid :) 

Vi gick även tipsrunda och hade lite lekar på det:) Det var riktigt kul... Vi åt efterätt som jag hade bakat och hade det riktigt trevligt.. Jag, Kristina, Emina, Elin, Julia och Adam gick ut i trädgården lite senare och spelade kubb i mörkret ;)  Vi avslutade natten med lite Singstar..Jag och Elin sov över hos Kristina....

Ville tacka för en helt underbar grillfest, ni är underbara...Kommer sakna ert sällskap och jag önskar alla en jättebra sommar.. Nu är sommaren här och jag har lite ledigt innan jag börjar sommarjobba. 

Igår kväll var vi hemma hos familjen Johansson i Trekanten och firade Maria som fyller 5 år idag.. Det var väldigt trevligt:) Nu har jag bara 1 termin kvar på utbildningen och jag kan knappt fatta det, det har gått så fort men jag har så kul samtidigt :) 

Pussar & Kramar 
A

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar