måndag 27 februari 2012

Besök i Skåne, 4 1/2 årsfirande, födelsedagsfirande m.m

Förr förra helgen var vi nere i Skåne och hälsade på Kristers två systrar Ellinor och Kristina med sina respektive och barn.. Lille Liam var så himla söt och så liten... vi åkte på morgonen klockan fem.. vi kom fram vid nio på morgonen... Vi åt lite frukost hos Ellinor och Micke och lilla Liam innan Kristina, Micke, Simon och Filip kom dit.. Vi lagade mat tillsammans och hade de trevligt :) På kvällen åt vi god mat och kollade på melodifestivalen.. Vi sov hos Kristina och Micke i Lomma.. Dagen efter var vi allihopa på Centersyd.. :) Vi åkte hem på kvällen till Kalmar igen...

 Krister och lille Liam :)


I torsdags kväll var jag och Krister hemma hos hans syster Susanne med familj i Trekanten och åt middag och efterätt. Det blev lax och mosad potatis och god sås :) Sen till efterrätt blev det varma bär, och creme fraiche... Det var jättegott :)

I fredags firade jag och mitt underbara hjärta 4 1/2 år tillsammans.. vi var ute och åt på kvällen.. vi åt på Table 20, vårat favoritställe :) vi tog tre rätters.. det var jättemysigt och kan inte fatta att vi har varit ihop i 4 1/2 år redan...



Har även umgåtts med min underbara syster och hennes familj :) Lilla Linnéa har blivit så stor och duktig du... I lördags kväll var jag hemma hos dem och kollade på melodifestivalen...=) 



Igår firade vi mammas födelsedag... vi åt god mat och god tårta :) Mamma fick lite blommor och så.. :)

Pussar & Kramar
A

1 kommentar:

  1. Ja, tiden går verkligen fort älskling. Om bara 4 månader firar vi 5 år. Det är något som känns väldigt stort. Tänkte därför försöka skriva en liten dikt till dig.

    Dagar går ifrån morgon till kväll. Löven skiftar färg och en ny årstid liksom närmar sig. Vi är mitt i en vår, som ger nystart och tro på ännu ett fint år, där du förgyller min dag med kärlek och tro. Du är min bättre hälft som ger mig styrka och kraft i regn och rusk, i med och motgång, finns du alltid där och ger mig kärlek som kraft. Dig vill jag leva med i alla mina dar.

    Du kommer alltid vara min nektarin.

    Du och jag för alltid din kärlek Krister.

    SvaraRadera