onsdag 3 augusti 2011

25 års och 55 års firande =)

I lördags så var vi och firade våran kusin Caroline som fyllt 25 år och sen hennes mamma som fyller 55 år... Jag jobbade först till fyra men sen hämtade Krister mig... Vi fick gå tipsrunda och det gick väl sådär:-) Sen fick vi exotisk planka och det var riktigt gott kan jag säga :-)

Många roliga lekar hade vi på menyn och roliga allsånger:-) Jag var med i lag 1 och vi körde 3 tävlingar och vårat lag vann alla tre :-) Riktigt skoj var det.. Det blev fina tal och till efterrätt en mycket god tårta och senare lite starkare drycker :-) En underbar skön och fin lördagskväll blev det :-) Vi hade det jätteroligt och vilken underbar släkt man har :-) Det var bara mormor som fattades, men jag vet att hon fanns med oss iallafall och vakade över oss...



Älsklingen :-)



Mamma och min syster :-)




Tårtan:-) Mycket god :-)

Ha de så bra tills vi hörs igen..
Pussar & Kramar
A




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar